Kräftskiva och ännu fler misslyckande från... Ja, orka!

http://www.youtube.com/watch?v=AsSDr6zBS2s&feature=related Inleder även denna gång med en bra låt! Brolle Jr - Det är Hon. Lyssna sällan på svensk musik, men denna är riktigt bra!

Ojojoj. Jag känner mig helt slut i huvudet. Ber för att jag ska somna någorlunda snabbt i kväll!

Helgen var riktigt rolig! Åkte hem till Helen på fredagen efter skolan. Fiskade kräftor och jag fick prova att ro båten! Gick ganska bra till en början, men när båten sedan skulle in på land var det är inte lika lätt längre. Lyckades på ett underligt sätt komma med båten snett mot land så att säga, så att det blev att jag rodde med ena åran på land. Helen fick sig i alla fall ett gott skratt. På lördagen förbereddes det för kvällens kräftskiva, var faktiskt roligt och likaså kvällen! Mycket skratt, mycket god matt (särskilt kräftorna) och äcklig dricka. Helens småsyskon följde efter mig hela tiden, fick inte ens gå på toaletten utan att de skrek på mig att jag skulle komma, sjukt söta! Fick även teckningar av dem, en av dem skulle till min farmors mormor... Hm.

I dag skulle det andra individuella valet komma igång, jag hade valt Svenska C, en kurs jag sett fram emot, men (jag blir SÅÅÅÅ förvånad) var den kursen inställd. TACK, så otroligt mycket att jag fick reda på det innan. Blä! Vad ska jag nu läsa? Funderar på Internationella relationer eller Projekt och företagande, inget verkar extremt lockande, men mer än vad de andra gör... Himla skit.

Som tidigare nämnt i bloggen byggs det om på skolan och vår klass går i en ful, blå barack som är invaderat av getingar. Till första november skulle vi få flytta in till aktivitetshuset i Vimmerby, men, de duktiga byggarna har nu upptäckt en vattenläcka (jag blir SÅÅÅÅ förvånad igen), så att flytta dit verkar det inte bli tal om förrän efter jul... Jippi...

Nu ska jag skriva på annat, good bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0