Good week

Klockan är snart tio och jag ska snart gå och borsta tänderna, därefter lägga mig i sängen och läsa i min engelskabok som ska vara klar till nästa vecka. Har sisådär 300 sidor kvar, känns sjukt bra... Hehe. Nu börjar den dock bli spännande, thank god!

Denna vecka har varit, hittills... lite allt möjligt. Måndagen var fruktansvärt tråkig med miljöpolitiksmöte hela dagen. Diskuterade massa grejs med folk från regionsförbundet och sedan kom rektorerna och "ville" vara med. Jag vet att jag i alla fall inte ska ägna mig åt miljöpoltik efter skolan... Tisdagen var bra! Min muntliga framställning gick åt rätt håll, och har på känn att vissa betyg börjar gå åt rätt håll också. Min skoltrötthet börjar sakta försvinna, så efter jullovet är jag nog back in bussnies (stavning?) igen! Yey! I dag var också en bra dag, trots att hela klassen tvingades ut i kylan endast iförd t-shirt (okej, så att inga misstolkningar ska uppstå, vi hade byxor på oss, också) och tomteluva på huvudet för att fotas. Vi ska skicka julkort till våra praktikplatser, that's why! Största lyckan i dag var i alla fall är att det blir bal trots allt, min snälla kusin, Greger ställer upp! Tjooohooo!

I morgon är det Samhäll B. Fy *** säger jag bara... DOCK, så slipper jag det på fredag! För då är det Lucia! Kan ju inte bli bättre... Sedan är det bara en vecka kvar! Snacka om SKÖNT! Något som är lite roligt är att på grund av att den årliga (och väldigt roliga) lärarkabarrén är inställd, har våra lärare på lovat oss på BF att ha en egen för bara oss, eftersom vi blev så ledsna när vi hörde att den var inställd. Tänk så lyxigt man har det, då.

Nu är klockan över tio! Dags att sleeepa.

Kommentarer
Postat av: Sofie

GREGER?!?!?!? DANSA BAL?!?!?!?! :O:O:O:O !!! DU måste ha bra övertalningsförmåga kära kus' !Shit vad häftigt ! Den balen ska jag göra allt för att se ! Vilket datum är det ? :)

2008-12-12 @ 18:20:34
Postat av: idu

Skolans lucia </3 Bland det hemskaste som finns! Jobbiga ungar i målbrottet som sjunger som.. jag vet inte vad!! haha

2008-12-17 @ 21:23:34
URL: http://idubananknorr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0