I'm Sorry, but Here I am Again

Jag ber om ursäkt för den rent ut sagt förskräckliga uppdateringen. Duger det som ursäkt, kan jag säga att händelserna (eller fantasin) i livet att skriva om, inte funnits. Humöret har inte heller varit på topp, av flera olika anledningar. Jag kan inte säga att något av det är bättre, men kan inte skylla på det i all evighet. Hur som helst, jag får försöka vara glad nu dem kommande dagarna. Det är trots allt jul, och då ska man väl vara glad.

I dag har jag i alla fall varit inne i Vimmerby, även övningskört nu i rusningen. Var på biblioteket där jag lämnade tillbaka några böcker. Upptäckte sedan att det var rea inne på Cubus, kunde inte hindra mig själv från att gå in dit, inte heller från att hitta kläder att prova, inte heller från att köpa något. Blev en svart, jättefin, skjortklänning som följde med hem, har tänkt ha den nu till jul. Sedan har jag varit oerhört duktig och städat mitt rum. Jorå, lite har jag allt hunnit uträtta i dag så här innan jul. I morgon ska koka underbart, god chokladkola! Jag känner mig väldigt hushållig (om det nu är så man säger)!

Något som jag borde vara är också ambitiös gällande pluggandet, men det har jag ej hunnit vara än. Har mitt arbete om droger till samhäll B att göra, måste också fortsätta på mitt projektarbete och vill även komma igång med mitt arbete om Afghanistan till samhäll A. Ett arbete som måste blir bra, ligger på gränsen till mvg, jag kommer bli sjukt sur ifall det inte går vägen! Får hoppas på det bästa, håll tummarna, för mig!

Åter igen, ursäkta den förskräckliga uppdateringen. Jag lovar att skärpa mig, det får bli mitt nyårslöfte!

Ha det bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0