Vad är meningen, egentligen?

Ha! Trots att jag var trött i går, kunde jag inte somna... Så det hela slutade med att jag läste hela två kapitel i engelskboken, utan några större problem (nu har jag bara drygt 200 sidor kvar). Tror det var meningen att jag inte skulle somna! Ibland tror jag helt och fullt på att saker händer av en mening. Eller, rätt ofta, egentligen. Fast, den som då kan tala om för mig vad det är för mening med att jag sitter på en miljöpolitikslektion en gång i veckan, får mer än gärna göra det. Annars, lär jag förhoppningsvis, komma fram till det senare. Någon mening måste det vara, annars är det slöseri på mitt liv!

På tal om, absolut ingenting, ringde någon skum telefonförsäljare till oss i dag. Sådana där som min pappa älskar... Haha. För er som ej fattar är jag ganska ironisk :P Huuur som helst, det ringde en sådan i dag i alla fall och jag var dum nog att svara. Försäljaren ville prata med pappa, men när jag kommit fram till att han var i ladugården, sa jag det till denna människa, som frågade ifall jag inte kunde ställa upp en stund.

Jag: Eh, vad gäller det?

Försäljaren: Ja, det är så att vi har ett företag (som jag ej minns namnet på) som designar egna herrunderkläder. Vi kan skicka ut gratisexemplar hem till er för att ni ska kunna se hur de ser ut. Det kostar absolut ingenting, inte ens någon frakt! Så, jag undrar om du är intresserad?

Här tänkte jag: hörde människan inte att jag presenterade mig som Emma? Eller vet människan inte att Emma är ett tjejnamn?

Jag: Eh, nej, tack... jag är inte intresserad.

Försäljaren: Åh, okej... vad tråkigt! Men, tack ändå. Hej, då!

Ofta man ens skickar underkläder på posten? Tänk om typ paketet skulle gå sönder i postbilen... haha! Roliga bilder sipprar just nu genom mitt huvud!

Men, ja, vem vet? Någon rolig mening kanske det fanns med att denna människa ringde hem till oss. Vad nu det skulle vara för intelligent orsak... Aja. Nu ska jag läsa ännu mer i min engelsbok. God natt!

Kommentarer
Postat av: idu

HAHAHAHAHAHAHAHA xD Manliga Emmu varför inte köpa coolt designade kallingar?;O HAHAH

2008-12-17 @ 21:10:13
URL: http://idubananknorr.blogspot.com/
Postat av: idu

HAHAHAHAHAHAHAHA xD Manliga Emmu varför inte köpa coolt designade kallingar?;O HAHAH

2008-12-17 @ 21:10:48
URL: http://idubananknorr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0