... and Everything Felt Fine

Haha, varför, bara så där, helt plötsligt, känns det mesta så bra?

Kändes skit bara för typ en vecka sedan, nu flyter allt bara på! (Hrm, bara för att jag skriver det där, ska vi slå vad om att allt går åt skogen?) I dag har jag skrattat så att jag fått träningsvärk, haft knasiga diskussioner och provat kläder på Cubus och B Young med Emmelie, mycket, mycket roligt!

Dock, så har jag en del skit att göra nu innan lovet börjar... men jag överlever, så farligt är det inte.

*Arbete om epilepsi för kursen Människor i behov av stöd (som jag började på för sisådär två månader sedan, plus att redovisingen gjordes för en och halv månad sedan typ, men själva uppsatsen ska ej vara inne före jul... så, ja, det säger sig självt).
*APU-rapport för kursen Arbetsmiljö och säkerhet
*Två äckliga omprov i Samhäll B (typ, första gången ever jag gör omprov)
*APU-uppgift för kursen Människor i behov av stöd
*Renskriva svaren till frågorna om Att vara flykting för kursen Människor i behov av stöd
*Läsa ut min engelskabok The Partner
*Fixa intervju för religionen (någon som känner någon som är kristen?)

Puh! Märks att Människor i behov av stöd är en 200 poängskurs! Ganska smart att ställa upp det så här, nu vet jag vad som ska göras. Haha, jag är säker på att ni tycker detta är så jäkla intressant!

På tal om inget, innan jag avslutar, har hittat två retorikutbildningar som verkar intressanta... Finns i Örebro och Stockholm. Hm, tåls att tänkas på!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du tänker som mig ! Det där med att inte skriva att det går bra för att det då ska gå dåligt ! Jag tänker alltid precis samma ! :D

2008-12-12 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0