Information about the day, I know you wanna know!

you need to know how I feel, cause baby I'm falling in love...

I dag blev jag glad! Det första jag hörde när jag klev innnaför dörren hemkommen från skolan var: "Emma, din Darin-skiva har kommit!" Egentligen skulle den kommit i går, men vem är förvånad äver att cdon är lite segt av sig? Anyway, slängde skivan i cd-spelaren direkt efter middagen och lyssnade. Visserligen, hade jag hört låtarna redan, men, i alla fall, det är ändå en sorts special feeling med skivan i handen så där... Och ja, den där skivan, så megabra! Darin har utvecklats något enormt sedan sist, helt maklöst! Oerhört välproducerad, bra texter och Darins röst är lika underbar som vanligt, till och med bättre! Väldigt svårt att säga en favoritlåt, eftersom alla är (precis som Darin sa i en intervju om hur han ville att skivan skulle vara) givna hits. Har dock fastnat lite för "Paradise" och "Runaway" för tillfället, låtar som känns väldigt moderna. Fick nyss även tag på den aukustiska versionen av "Breathin' Your Love", som jag älskar väldigt mycket! Den skulle jag faktiskt vilja ha på mitt bröllop.... haha.

Byter raskt över till skolprat, trots att jag vet hur roligt ni tycker att det är när jag babblar om Darin, haha. På tisdag är det muntligt NP i svenska B. Ja, jag gillar sådant, men är ändå lite orolig. Fick inte någon riktig information om det förrän i går, så lite stressande är det. Helst ska vi prata om intryckt och avtryck vi gjorde under vår praktik som vi hade nyss. Jag vet flera saker som jag kan ta upp och även göra det på ett roligt sätt, men vet inte hur jag ska få allt att hänga ihop riktigt och vad det ska vara för syfte med det hela. Fast, det löser sig, säkert. Det får det helt enkelt göra, bara.

Musik och datorsnack, nu. Kommer ni ihåg när jag snackade om att min dator tog bort alla låtar som jag har med Lars, hela tiden? Nu har den börjat ge sig på en massa andra artister också! De stackars utsatta är bland annat: Avril Lavigne, Coldplay, Darin och LadyGaga. Jag blir väldigt irriterad! I mean, what the hell is the problem? Jag fattar inte, har jag råkat ut för något idiotiskt virus? Eller har datorn här väldigt dålig musiksmak? Idiotiv, idiotiv, idiotiv...

Well, well. Det var allt som var supernödvändigt att berätta i dag.

See, ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0