FELFELFEL

Det är inte meningen att det ska bli så här, det är inte meningen att jag ska sitta här utan någon som helst kontakt.

Jag hatar detta, hatar det så fruktansvärt mycket! Varför, varför och åter igen varför, blir det så här? Det är så fel. Jag kommer inte klara detta, jag kommer inte klara tiden som väntar, jag kommer inte klara något. Det går inte. Not without you...

Det skedde så plötsligt, jag bara satt här, precis som vanligt. Men när allt var framme, när jag läst allt... Det bara gjorde ont. Det brände bakom ögonlocken och det bränner fortfarande. Min mage gör ont av all ångest och jag har en sådan tyngande känsla över hela mig.

Fan. Jävla. Skit.

Det FÅR inte bli så här. Det är helt.... SJUKT! Det bästa för mig är det knappst! Det är så jävla fel så det är sjukt. Jag kan inte veta vad som är bäst för dig, men jag tvivlar på att det är detta.

Snälla, bara sluta, och lyssna istället.

Det ska inte vara så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0