Idol i kväll från min synvinkel

Bara för att jag är lite nördig av mig och gillade många låtar denna gång i Idol så är jag tvungen till att lämna lite kommentarer om uppträdandena i kväll!

Johan Palm: Dem första tonerna var verkligen jättebra och för en liten stund hoppades jag på ett superframträdande!Tyvärr "försvann" han i refrengen och det blev ganska tråkigt att se på när man knappt hörde hans röst. Fast jag vet inte, kan ha varit utsändningen... Hoppas det.

Lars Eriksson: Ja, vad ska man säga? Håller med juryn om att han kanske var lite alltför fastklistrad, och jag tycker inte heller klädseln passade in. MEN, hans röst har jag en alldeles speciell relation till, jag älskar den! Och trots att framträdandet inte var hans bästa är han ändå min favorit!

Anna Bergendahl: Helt ärligt, jag tycker inte Anna gjort något superframträdande sedan sin första audtion. Hon sjunger hur bra som helst, men det tar stopp där. Framträdandet i dag var ganska tråkigt, hennes röst kom inte fram över huvud taget. Men visst, jag skulle DEFINITIVT inte göra bättre.

Robin Ericsson: Märktes ganska så rejält att det var Robins tema i kväll, höll med Andreas om att det var som "komma hem" till honom. Han rockade och såg ut att ha väldigt roligt. Bra.

Robin Bengtsson: Vilken utveckling! Han tog för sig jättebra och det var roligt att se. MEN, den låten till hans röst? Nej, nej, nej! Det var så fel. Han sjunger bra, men inte tillräckligt enligt mig.

Alice Svensson: Helt klart hennes bästa framträdande! Hade inga direkta förväntningar på henne, men oj så imopnerad jag blev! Hon sjöng låten som om det vore hennes egen och ägde hela scenen. Snyggt klädd var hon också, som alltid! Alice rocks!

Kevin Borg: Jag skulle kunna säga att hans bästa framträdande var i kväll, men det var det även förra gången och gången innan det och så vidare. Han är alltid grym och ger alltid järnet! Makalöst duktig kille! Jag bara njuter av att titta på honom, han är så duktig!

Det var roligt, haha! Och ja, det är MINA åsikter. Du som läser kanske tycker något helt annat, och det får du också. Hoppas på att "rätt" personer få stanna i kväll.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0