The Last Day

Söndag och allra sista dagen på höstlovet. Snart är det jullov!

Sitter här i väntan på att klockan ska slå 16.00. Darin ska nämligen vara programledare på MTV fyra veckor i rad nu på söndagar klockan 16-23. Dock ska jag ej sitta och glo så länge, eftersom han "endast" kommer vara mellan programmen kan det bli lite drygt, flera av programmen kan vara ganska så trista där! Men lite måste jag bara kolla, sjukt roligt!

I går var lite släkt här, bland annat småkusinerna som i vanlig ordning vände upp och ner på mitt rum. De är helt och hållet förälskade i mina smycken. En av dem försökte desperat få med sig en ring hem, det säger väl allt? Jag har måste ha dem finaste smyckena i denna värld! Haha.

Ett mirakel har även skett i dag. Jag fick hjälpa Victor med hans läxor, utan några som helst problem, han VILLE att jag skulle det. Very unexpected.

Idol i fredags var roligast på länge. Lars är helt otrolig, jag skrattar åt det där framträdandet mer och mer efter varje gång jag ser det. Har även fått FYRA svar av honom nu på myspace! Fyra av fem skickade ungefär har blivit besvarade, status!



Kan inte låta bli att slänga in en bild på honom, haha! Bilden är tagen från idols hemsida: http://tv4.se/nöje/idol

Nu ska jag njuta av dem sista timmarna på lovet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0