Halka och skolmat

Denna dag började med sovmorgon för andra gången i mitt liv, inte illa! Något som behövdes, för fy var nervös jag varit idag! För klockan tolv idag stod nämligen halkbanan  mitt schema. Självklart spöregnade det vilket gjorde att det var ännu mer vatten på banan än normalt, så slirigare än vanligt var det också. Trots regn och nervositet gick det ändå ganska bra, vilket känns väldigt skönt! På torsdag är det stadskörning som gäller, får se hur det går, hehe, Sofie, AKTA DIG!

Sista veckan innan två veckors APU, som denna gång kommer äga rum hos en sjätteklass på Vimarskolan. Ska bli kul, om man bortser från den världsäckliga maten! Jag undrar hur jag ska överleva, jag menar, FY! Att äta minimalt och istället vräka i sig två knäckebröd känns inte särskilt bra att göra inför barnen heller, kommer direkt inte vara något vidare föredöme. Får skylla på att jag bantar (som om det skulle vara bättre)!

På tal om skolmat, jag är inte överförtjust i gymnasiets skolmat heller, äter ofta väldigt lite. I måndags var det dock chicken nuggets, något som faktiskt kan vara gott (förutom att riset hinner bli kallt innan man ens hunnit sätta sig ner), jag tog därför två portioner. Detta uppmärksammades starkt av mina vänner, som skulle notera exakt klockslag och datum då det hände. Tydligen behöver jag inte göra mycket för att imponera.... hehe.

Nu blev jag hungrig! Ciao!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

OHOHOHååÅÅÅ!!! Emma in town? Om du vill kan du höra av dig så kan vi kanske ses? Jag vet nämligen att det går till så att du kommer få gå på ikano-huset en hel del själv! Dock har jag examination samma dag.. :S så det är väldigt möjligt att det INTE passar... Men om du vill så kan du ju höra av dig i alla fall så kanske jag kan komma ut till IKANOOO!! Och förresten,DUKTIG! Halkan är läskig!

2008-11-11 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0