Glädjebesked

Tack till Joanna, Jennifer och Sofie, dem tre som (hittills) kommenterat min senaste blogg. Har tagit till mig era tankar jääättemycket, bara så ni vet! Nu är jag ett steg närmare ett "besult", känns det som!

I dag blev jag väldigt glad. Min nya idol, Lars, hade svarat mig på myspace! Jag berättade för honom hur jag redan från början föll för hans låt "Rejected Love", att min pappa lade en kommentar som var "Det där är ju helt fantastiskt..." när hans första auditionen visades på teve och att jag även gillar hans andra egenskrivna låtar väldigt mycket! Speciellt: Console, Strangely Blessed, Let's Go och Rejected Love då. Han svarade:

Hej
känns jättekul att du gillar strengely blessed
var du nu har fått tag i den... :)
för den skrev jag typ i förbifarten nångång
och jag har typ... många fler låtar som jag har skrivit som jag anser vara i samma klass, om man säger.
jättekul
för det innebär ju
att du kanske skulle gilla dem också?
hoppas jag kan släppa dem brabrabra på skiva nån gång
tack så himla mycket

stor kram
och hälsa pappa

mvh lars

Haha! Jag svarade honom och undrade hur det kändes inför fredagens schlagertema, och fick då ett kort svar som löd: "det känns bra :)".  Glad? Ja!

Innan jag avslutar ska jag nämna en annan sak som gjorde mig glad, i dag tog Helen KÖRKORT!!! GRAAAAAAAAAAAATTIS! Nu är vägarna osäkra i Vimmerbyområdet, watch out! Och snart kommer även jag och gör dem osäkra ;) förhoppningsvis, om allt nu går som det ska!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0