I Know I'm not a Farmer

Jag blev totalt dissad förut! Jag var ensam hemma. Mamma jobbar, pappa var ute och likaså Victor. Jag satt vid datorn och var så duktig och övade på min redovisning om epilepsi som jag har i morgon, då det knackade på dörren. Lite smått irriterad fick jag gå ifrån för att öppna, trodde nästan det skulle vara Victor som knackade (han gör så ibland, fråga inte varför), och där stod en man som jag såg på klädseln (han var klädd som en bonde) ville pappa något. Han skulle tydligen titta på någon (stenålders) trödska (stavning?) som han skulle köpa/få av pappa. Eftersom pappa inte var inne så sa han att han skulle komma tillbaka en annan dag...

Fast innan han gick så frågade han: "För du vet inte vart trödskan står?"

Jag: "Haha! Nej, det har jag ingen aning om..."

Han: "Haha. Jag förstod väl det."

Så gick han. Tack för den!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAHAHHAHAH!!! Jag älskar att läsa din blogg!!

2008-10-26 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0