Lov och idol!

Jag var ledsen och hade ångest - helt i onödan

I dag har jag varit i skolan, varit fruktansvärt ledsen, varit sur (och är fortfarande), blivit lättad, ätit kräftsoppa (YUMMY), ätit chips och glott på idol! Av alla de här sakerna skriver jag om det roligaste; kräftsoppan.

Nej, jag skojar, jag vet att jag är SÅ rolig ibland. Idol blir det, lite i alla fall. Jag tycker helt sjukt mycket om LARS! Han är så fruktansvärt grym, så speciell och så intressant att se på! Hans framträdande i dag var helt fantastiskt! I loved it! Har flera av hans egna låtar på mobilen och datorn och jag är helt besatt, lyssnar på dem jämt, jämt, jämt! Han är helt amazing... Jag gillar också KEVIN! Han är så söt och så duktig! Passar något otroligt bra in i programmet idol, och hoppas verkligen han kommer synas även efter idol, för på radion passar han också! Tjohej!

Höstlov nu by the way, nice som bara den! Lite ångest för att jag inte vet vad jag ska göra riktigt, men får i alla fall sova, ta igen lite. Sjukt skönt! Tog inte med NÅGRA skolböcker alls, för jag vägrar plugga på lovet, jag tänker bara ta det lugnt och njuta - that's it!

Nu är jag klar här. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0