Such a Mess

Nu har jag suttit hemma och glott i två dagar, otroligt tråkigt! Mitt huvud värker, jag är yr och helt makalöst trött. Trots att jag sovit över tolv timmar två nätter i rad nu... Usch! Måste dock tvinga iväg mig till skolan i morgon, hur lite jag än orkar. Har ett stört prov på fredag som jag inte kunnat öva på eftersom boken är i skolan. Toppen.

Ja, vi kan ju ta ett till prov nästa fredag!

HEHE! Ja, oh vad kul. Skrattar verkligen ihjäl mig!

Pratade med Zack nyss och han är i Stockholm, hade inte varit fel att vara där nu och helt frisk. And i miss him! Men ska väl antagligen träffas i helgen, vadå längta ihjäl sig? Den som väntar på något gott!

Något annat, nästan lika gott, är att det finns CHOKLADMUNKAR i vårt skafferi. Det är nog bland det godaste som finns, jag och choklad hör verkligen ihop! Det ska ätas efter att chatten med Darin varit. Hehe. Så himla roligt att det verkligen händer saker runt honom just nu. Nya singeln (som bara blir bättre och bättre i mina öron) släpptes till radiokanalerna i måndags och spelas redan flitigt på bland annat NRJ, har toppat ITUNES-listan och någon mer lista jag inte minns vad det var, haha. Grymt bra går det i alla fall!

Ja, ett ganska rörigt och blanat inlägg, men det kan inte vara perfekt varje gång ;)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0