Teknikens under

Jag skrev så sent som i går kväll om hur bra datorn hade blivit, jag tror jag tar tillbaka det. Okej, det är inte att den har börjat låta igen. Det som irriterar mig är hur fruktansvärt seg den är, på nätet. Den hänger sig all the time, får seriöst panik!

Något annat tekniskt som fungerar ännu sämre, är min cd-spelare. Okej, den har inte fungerat särskilt bra på flera år, men nu... nu är det katastrof! Den har jättesvårt att läsa skivor, den kan stå i fem minuter och försöka, sedan ger den upp. Eller så börjar den vibrera och låta ungefär som datorn gjorde förr. Yey! Skitkul. Det roliga (om man nu kan uttrycka sig så) är att det är VISSA skivor som den särskilt har svårt för, vilket är dem flesta, särskilt dem nya och de som inte spelas så ofta. Men de brända är värst, fy tusan vad lång tid det kan ta innan dem går i gång. Nyss försökte jag med allt i tjugo minuter utan resultat, jag gav upp sur som bara den.

Har önskat mig en ny CD i julklapp. Jag hoppas jag får en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0