Let Me Stay Here, Where Everything's Fine

Fredagen kunde inte ha slutat bättre, och lördagen kunde inte fått en bättre början!

I dag har jag var helt makalöst duktig! Jag har städat och gjort det fint på mitt rum! (Så fint som det nu går göra på mitt otroligt, tråkiga rum.) Sedan har det varit en massa slapp och mycket leenden! Bäst. I morgon ska jag dock vara ännu duktigare och plugga. Kom på i dag att jag har en del att göra, hehe. Ska tydligen till mormor också, och jag ska visst köra dit. WATCH OUT!

Det finns ett datum som jag ser fram emot nu, eller ja... två rättare sagt! Den 13 oktober släpps Darins nya singel; "Breathing Your Love", och den tredje december släpps hans nya platta; "Flashback". Är helt sjukt nyfiken på hur det kommer att låta, men är säker på att det kommer att bli otroligt bra, precis som alltid!

Gash. Så mycket roligt just nu, alltså! Trots att jag insett hur mycket det är att göra med skolan - känns allt ändå så bra. Jag är så glad och ser så ljust på kommande dagar, veckor, ja, till och med månader! Allt bara flyter på som det ska - och även bättre än så. Låt mig inte lämna detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0