Many, many thoughts...

Ser att det var ett tag sedan nu. Kan säga att det har sina anledningar. Mycket att tänka på, en del jobbiga saker - men för det mesta en massa, massa roligt!

I måndags (okej, jag vet, det är längre än så sedan jag skrev blogg sist, men i alla fall), då var det gymnasiefest! Jag och Helen drog dit, var inne i baren, beställde cider for the first time och såg en massa småbarn ute på dansgolvet. Det är det värsta med gymnasiefesterna, i alla fall nu när man liksom är bland de äldsta, alla dessa ettor som verkar tro de är så stora! Var jag likadan? Hm. Shit the same^^

På tisdagen sedan var jag hemma hos en alldeles speciell person, där jag var till på onsdagen. Bäst!

I torsdags ägde den näst sista träningen rum. Usch, hur ska jag klara mig utan dem? På måndag är det den allra sista. Egentligen skulle den varit på torsdag, men den blev flyttad, vilket jag inte gillar särskilt skarpt. Jag hade tänkt ägna söndags - och måndagskvällen på att skriva klart min krönika (och börja på den, hehe). Nu verkar det dock bli så att jag måste baka på söndagskvällen och ha träning på måndagen. Jadu, min kära svensaklärare, hur ska detta gå? Blir en riktigt bra krönika du får... Ehm. I morgon är jag också borta hela dagen, då är det först match och sedan ska jag dra till Helen och fira henne. Blir intressant att se hur jag klarar ut det här...

Skolan har verkligen redan börjat gå igång på allvar, en massa grejer att göra hela tiden och så mycket att tänka på! Jag har alltid klarat mig utan en kalender, för jag har alltid kunnat komma ihåg vad som ska göras i alla fall, men nu funderar jag starkt på att skaffa en i alla fall. Jag menar, jag är för tillfället sjukt lycklig och har en massa glada tankar hos mig samtidigt som skolan slänger en massa läxor i huvudet på en all the time, det går verkligen inte ihop sig! Shit alltså.

Nej, kanske jag skulle försöka mig på den där krönikan nu? Så fruktansvärt tråkig och jobbigt kan det väl inte bli?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

CIDER ?! ?!

haha, jag kommer ihåg EN person som sade i 8 eller 9an att den personen aldrig skulle sricka alkohol :P haha EMMA DÅ :P haha xD

2008-09-30 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0