Annandag påsk, en solig måndag!

Goder morgon!

Idag är det en sådan där solig dag igen. Härligt! Det är synd bara att jag inte pallar gå ut... Eller ja, jag kanske gör det sedan. Det är skönt ute men det är så fruktansvärt tråkigt. Vad ska man göra? Sola? Det klarar jag bara inte av. Sitta där och glo liksom. Gå promenad är också¨mindre kul, i alla fall här och helt själv.

Nej, nu ska jag vara lite positiv. Ska ta och kolla in vilka filmer som går på bion i Västervk denna vecka. Eftersom Emmelie och jag förmodligen ska dra dit någon kväll. Kom även nyss på att jag bör börja läsa i min bok från Svenska B, den är 600 sidor lång så det vore kanske på sin plats. Kanske blir den som jag sätter mig med ute sedan? Jaja, det märks! Brott och straff heter den, med mycket psykologi inblandat, om jag minns rätt. Då kanske den inte är så tråkig i alla fall, som den senaste boken var som vi läste från svenskan, nämligen Robinson Crouse. Jag förstår mig inte på den boken. Det som han gör mest där i boken är att gå runt på ön och tänka... Eller något. Sjukt tråkig.

Av någon weird anledning börjar min besöksstatistik här att öka. Det är dock trevligt, så hej till alla nya människor som hittat hit!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ta en bra bok gör en smoothie eller bara ett stort glas kallt vatten och sätt dig i en solstol ute med solbrillor och bara njut det är mysigt och man solar utan att bara behöva stirra rakt fram ;)

2009-04-13 @ 12:59:23
URL: http://themostradical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0