Ännu mer aktivitetsfylld morgon

Vad skönt det känns! Är precis hemkommen från Vimmerby där jag köpt presenter till personer som fyller år inom kort. Jag blir alltid så sjukt okreativ när det gäller presenter, men jag hoppas de blir nöjda. Det var farfar som jag och Victor hängde på till Vimmerby. Han skulle klippa sig och hämta ut sina sommardäck. Min farfar är rolig, han berättade roliga saker och bjöd mig och Victor på fika. Det var trevligt, trevligt!

Funderar på att dra ut ett slag. Om jag orkar. Victor har köpt en ny fotboll så jag kanske kan hjälpa till att sparka sönder den lite. Jag är ju så sjukt duktig på fotboll (eller inte). Fast, jag lärde mig allt lite efter att ha varit tränare i två år, så jag är längre inte HELT oduglig, bara lite. Det är ju trots allt fint väder, invigde till och med min röda vårjacka för i år, mycket nice.

Nu ska jag kolla runt om det är några roliga bloggar som uppdaterats. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0