Du är vad du äter - enformigt

Tänk så trött man kan bli...

Jag satt och tittade på "Du är vad du äter". Har sett det tidigare då min pappa varit ett stort fan av det, och det har slagit mig ett antal gånger hur otroligt enformigt det där programmet är! Varenda gång så klagar offret (jag orkar inte hitta något annat uttryck som lämpar sig bättre) i början på hur äcklig maten är. Efter ett tag kommer offret in i rutinerna och det går bra ett tag. Efter ungefär halva programmet är offret olydig och smäller i sig en pizza eller något, och av en LUSTIG anledning så är Anna Skipper ALLTID i närheten och lyckas komma på offret. Efter det fixar hon något godare som offret kan äta och ändå vara nyttig, något som offret älskar. Sedan är allt frid och fröjd.

Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0