En naiv tänkare

Mina lärare tycker nog att jag är fruktansvärt naiv.

Jag skriver om att människor borde strunta i att kriga och koncentrera sig på annat som kanske kan göra världen bättre, jag skriver om att jag har en förhoppning om att droger ska försvinna och jag skriver om att bakom en människa med psykopati finns en "riktig" människa, trots att jag vet att psykopati inte har någon behandling och att det nästan är omöjligt att se en "vanlig" människa där bakom. Om man vet att personen har psykopati, alltså. Usch. Jag tänker för mycket! Jag skriver just nu ett arbete om bland annat psykopati och mina egna tankar i den rapporten är snart mer än alla fakta jag har.

En lärare jag har skrev i ett omdöme en gång att jag är en "tänkare". Jag förstår vad han menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0