Glädjen och sorgen över inlämningen

Jag känner mig väldigt glad för tillfället. Är dock väldigt trött efter en intensiv kväll tillsammans med min projektrapport, men såhär i slutändan känns det värt det, helt klart. Somnade, ifall ni inte redan listat ut det, ganska så snabbt igår. Tog mig även en tupplur på bussen, vilket var välbehövligt. Vaknade dock till ibland av att det högg till i magen, himla skit! Nu sitter jag här och mår illa som bara den. Jag önskar att jag hade haft med mig mina tabletter.

Idag blir det hur som helst INGET pluggande. Jag ska ta det lugnt för första gången på ett ganska bra tag nu. Jag ska bara slappa när jag kommer hem och ingenting annat. Tänker börja med att äta mat och om jag hinner hem se; se på "Sex and the City", sedan blir det "Grey's Anatomy" och sedan får jag se vad som hittas på.

Trots att jag är oerhört lättad över att projektrapporten är inlämnad, kan jag inte låta bli att få lite ångest. Det betyder trots allt att det närmas sig studenten alltmer och jag har mer ångest över det än någonsin. Jag vill verkligen inte just nu. Det är ändå bra som det är så orka sluta! Alla blivande studenter kommer vilja strypa mig när jag skriver det här: men jag önskar att det var ett år till på gymnasiet. Ni bloggläsare kommer att få stå ut med detta tjat ett bra tag framöver, en varning, bara!

Just nu sitter jag på biblioteket och borde skriva på min rapport om rasism. Men jag orkar inte riktigt vara duktig idag.


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag, blivande student, hatar dig inte! Snarare motsantsen för det känns så jäkla skönt att inte vara ensam : )

2009-04-23 @ 21:53:25
URL: http://kimnivet.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0