Kalle Anka och Helen

Jag sitter och snackar lite med Helen på msn just nu. Helen är en sådan där person som garvar ofta över allt som går att garva åt. Jag kanske inte är helt olik henne, men hon är mer ett extremfall, om man säger så.

Anyway. Plötsligt i msn-konversationen som vi hade nu så skickar hon en ful figur som garvar. Jag skrev: "du garvar som vanligt xD". Helen: "jupp". Jag skrev därefter att jag kunde tro det och då skickar hon Kalle som ligger och asgarvar, en smiley som hon oftar skickar när hon garvar... alltså väldigt ofta. Jag skrev då: "Du och Kalle kan bli bästisar. För varje gång jag ser Kalle (på msn, då) så skrattar han. Det är likadant med dig".

Jag är finurlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0