Markoolio

Nawal och jag har lagt ner tidsmaskins-grejen på grund av rädsla. Vi hittade någon som år 2000 sa sig komma från 2036, några månader senare sa han att han skulle åka tillbaka till sin tid och efter det har han aldrig hörts av. Scary shit.

Anyway. Var som sagt i Västervik idag hos Joanna. Mycket trevligt. Vet ni vilken artist som är den bästa att lyssna på när man kör bil? Markoolio! Haha! Jag var storförtjust i hans musik när jag var liten och har börjat lyssna lite smått på honom nu igen. Av någon lustig anledning kan jag texten till nästan varenda låt, trots att jag inte lyssnat på honom på flera år. Det är som att de sitter i ryggmärgen. De bästa låtarna är helt klart Rashan 2, en BMW-låt som är sjukt rolig och Rocka på! Jag sitter och sjunger väldigt ljudligt i bilen för mig själv och kan garantera att det låter för jävligt, men det ska det göra. Hehe. Mycket roligare så.

Nejfy. Jag är dödstrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0