Morgonaktuellt

Tjenamors! Eller godmorgon, passar bättre för min del!

Jag har precis lyckats ta mig ur sängen, ätit frukost (varm choklad, mums!) och borstat tändernda och allt det där. Nu tänkte jag försöka vara lite duktig, genom att jobba lite med mitt projektarbete. Måste börja med att skriva lite i loggboken, eftersom jag ligger lite efter i den. Sedan har jag tänkt gå igenom mina enkäter lite mer grundligt från mitt föredrag som jag höll förra veckan. Imorgon ska jag börja lite smått med projektrapporten. Usch, säger jag bara! Har varken lust eller ork. Jag tycker egentligen att man på ett lov ska slippa sådant här, men icke. Jag får helt enkelt trösta mig med att detta förmodligen är den sista veckan som är så intensiv. Skönt! Fast, självklart, lite deprimerande. Det närmar sig alltmer studenten. Jaja. Jag ska snart sätta igång, så fort jag läst lite bloggar och avslutat den här. Vilket jag tänkte göra nu!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0