Och så var det min tur...

Jag borde egentligen aldrig mer sätta mig i en bil. För det har varit rent ut sagt ett helvete med att övningsköra och alla lektioner på trafikskolan. Jag har hatat det och verkligen längtat tills det varit över.

Nu är jag äntligen där. JAG HAR KÖÖÖÖÖÖRKORT!!!

Jag förstår det inte själv. Jag går runt och ler och jag grät av glädje när jag klivit ut ur bilen och tittade på lappen där det står att jag är godkänd.

Egentligen borde jag inte sätta mig mer i en bil, för att slippa påminnas om all skit. Men nu känner jag att jag måste det, för allt mitt kämpande ska utnyttjas!

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Darin

Välkommen att besöka :)

2009-04-07 @ 11:00:07
URL: http://darinzanyarblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS!!

2009-04-07 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0