Påskmat och spöken

Bad uppdatering! I know, men det är så ibland. Hehe. Hoppas ingen blir ledsen ;)

Igår blev jag bjuden på påskmiddag av min kära vän Helen hos hennes släktingar. Det var riktigt roligt med mycket skratt. Alla människor där var mycket trevliga och roliga. Var flera gånger då både Helen och jag höll på att avlida av skratt. Bland det roligaste var när de skulle försöka lista ut vart jag bor, vilket inte var det lättaste. Fast, jag förstår dem. Inte det lättaste att veta vart min skog ligger. Uppskrämd blev jag också! Det spökar i det huset och jag höll seriöst på att gå under. Jag är inte typen som blir rädd, men fyfan. Det var hemskt. Vill inte berätta det som berättades och det som hände här i bloggen, eftersom jag inte känner de människorna där så jätteväl. Så ni får förbli nyfikna!

Jag körde även bil till Helen igår och sedan hem idag, utan några problem! Det är faktiskt ganska härligt att åka bil själv samtidigt som man lyssnar på bra musik. Igår var det dunka-dunka i solskenet som gällde och idag då det började skymma så var det lite mer lugn och avslappnad musik. Mamma var lite orolig och farmor ännu mer, men det var dem helt i onödan! Haha.

Nu är jag hungrig, i vanlig ordning! Så dags att rensa kylskåpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0