Pluggisdag

Trots att solen skinit något otroligt även idag, har jag inte varit ute. Jag har suttit inne vid datorn hela dagen och bråkat med mitt projektarbete. Jag börjar bli rejält trött på det (jag vet, jag vet, jag borde njuta...). Det är skönt att det snart är inlämnat. Annat som jag hunnit med idag är att ha pratat i telefon med Nawal och... ja. Det var visst inte så mycket mer! Eller jo. Ätit tacos. Men det var på kvällen då jag lagt ner allt plugg så det räknas knappt.

Imorgon har jag tänkt dra och se på fotboll! När brorsan spelar, bara för att ser hur laget klarar sig utan mig. Jag ser fram emot det. Senare på eftermiddagen drar jag iväg till Joanna för att hon fyller år. Ska tydligen sjungas Singstar, så nu ska min kråk-röst få höras in public, men det kan alltid vara trevligt. Sedan ska vi dra och äta. Trevligt! Hon sa att jag fick komma festklädd, om jag ville. Hehe. Ja, man får väl se vad som hittas i garderoben. Jag kan inte riktigt bestämma mig.

I övrigt har jag mått sådär idag. En sådan där dålig dag igen. Varit allmänt ledsen och irriterad. Men, men. Det går väl över förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0