Samhäll B I Don't Care

Mitt Samhäll B - arbete går rent ut sagt åt helvete. Av någon dum anledning sitter jag mest och skrattar åt det. Jag kan inte bry mig mindre och får faktiskt skylla mig själv lite, eftersom jag inte varit överseriös med detta någon gång, trots att det kanske har verkat så från vissa håll ibland. Jag ser just nu ingen anledning till att försöka anstränga mig eftersom jag ändå inte kan få högre än G i betyg.

Jag skrev i början på året att jag ville ha BRA betyg när jag tog studenten - får helt enkelt se hur det blir med den saken. Jag tror att det rent allmänt gått ganska bra. Jag är ganska nyfiken på vad jag får för betyg på mitt projektarbete - känns som det kan ha gå hur som helst. Fick i alla fall reda på idag att jag har högre än G i Människor i behov av stöd, om det är VG eller MVG är dock en gåta - även om jag har mina aningar om att jag ligger precis där emellan. Precis som vanligt. Jag tror många lärare haft väldiga problem med vad de ska sätta för betyg på mig, eftersom jag i de flesta fallen alltid hänger mellan två betyg. Lärare har säkert problem med att sätta betyg på elever över huvud taget, något som en lärare till mig även sa idag. Jag kan tänka mig att det är svårt. Men visst är det bättre att sätta det högre betyget om man velar? Tycker jag i alla fall (hihi). Det ökar ju på självförtroendet rejält, och det är bra!

Tänk om mitt arbete kunde flyta på lika bra som ett blogginlägg? Drömma kan man ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0