Stressade problem

Jag fick en kommentar om att jag hade fina färger på bloggen - tack så mycket! Hehe. Min design (om man nu kan kalla detta för design) är kanske inte så pjåkig i alla fall. Men ja, färgerna är fina. Det tycker jag också.

Funderar lite. Jag var hos skolläkaren för ett tag sedan för min mage och fick några tabletter utskrivna. Läkaren sa även att mina problem förmodligen, vilket inte gör mig förvånad, var stressrelaterade. Tabletterna jag fick har inte haft någon verkan direkt, och jag antar att min mage inte kan bli bättre om jag inte "slutar stressa"? Men hur lätt är det då, när jag har tusen grejer att göra i skolan samtidigt som jag tänker sönder hjärnan med en massa grejs? Hm. Jag behöver nog lugnande medel och sluta-tänka-tabletter, istället.

Jag tycker även att det för mig borde vara förbjudet att plugga nu. Ingen som håller med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0