The day

Svar till Madeleine (vem du nu är, heheheh): japp, bal är mycket spännande! Hoppas det går fort till den dagen du får ha det, hihi.

Slapp dag denna dag. Hade praktik på Vimarskolan. Har även hållit mitt föredrag för en nia idag vilket gick mycket bra! Fick fina kommentarer på min enkät som jag delade ut efteråt. Känns skönt! Jag tänkte för en stund sedan åka iväg in till Tuna för att se min brorsa spela träningsmatch, men sedan kom jag på att jag har chips hemma som blev över efter Emmelies och mitt firande från igår och att Grey's Anatomy börjar snart, vilket lät väldigt lockande. Det är så tråkigt väder idag dessutom. Så jag får kolla på en annan match någon annan dag, helt enkelt.

Hemma tidigt idag, dessutom! Fick skjuts av min faster tillsammans med kusinerna. Emmelie tappade en "Japp" inne på ICA när vi var där, på golvet då... Vi skyfflade undan den diskret under en av hyllorna. Haha! Vi är coola. Sofie kom dessutom hem idag, så det var mycket trevligt att träffa henne.

Jag känner att jag skriver alltför mycket och alltför otydligt just nu så jag får återkomma senare, haha.

Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0