Trötter tänker på lovets aktiviteter

Gud, vad jag är trött! Jag sitter och gäspar så stort att man hade kunnat slänga in en stol i munnen på mig (jag ber er dock inte att prova). Det var nog tröttsamt för mig att köra bil, hehe. Funderar därför starkt på att äta något och sedan sova. Helt knasigt! Jag sover inte ens såhär tidigt när det är skola. Jaja. Tur man kommer i säng tidigt någon gång i alla fall.

Påsklov nu då. Ska man skrika tjoho då och vara glad? Hm, i så fall gör jag fel. Jag ser inte fram emot påsklovet särskilt mycket av den anledningen att jag måste plugga ganska mycket. Eller väldigt mycket. Lite böcker att läsa och en rapport att skriva. Jippi. Har dock bestämt mig för att inte göra något nu i påskhelgen, och det gör jag väl rätt i egentligen? Det är förbjudet att plugga nu vid firandet av Jesu uppståndelse eller vad allt det här egentligen handlar om, tycker jag. Lite kul kanske lovet blir dock. Två turer till Västervik är inplanderade. Ett biobesök tillsammans med Emmelie och den 18 blir det att fira Joanna. När jag tänker efter är min fredag också, eller kanske, inplanerad med att dra till Harrys med Emelie och Helen. Trevligt, trevligt. Har en känsla av att lovet kommer att gå fort, vilket jag också hoppas. Jag har ju sagt att jag ska ta vara på de skoldagar som är kvar innan studenten - och då kommer ett lov och stör! Illa, illa, illa.

Nej. Nu ska jag leta fram något gottis att stoppa i munnen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0