The Weekend

Ja, helgen har spenderats tillsammans med Helen som sagt. Från fredagen fram till idag. Igår var i Kalmar och hade det sköj. Som jag även skrev i förra inlägget har jag tänkt att bli lite aktivare med bilder här. Försöka i alla fall, jag lovar inget. Hehe.

Här kommer i alla fall några som togs i helgen!



Efter att vi gått av bussen som går till Helens hem, blev det en liten promenad i det vackra vädret. Det är sjukt att våren redan är här, men också sjukt underbart!




Helen på tåget på väg till Kalmar som var oerhört dåligt befolkat, men tur var nog det. Eftersom Helen och jag sällan är seriösa och skrattar dygnet runt.



Jag på tåget med solen i ögonen och ett hår med ovanligt mycket volym i.



"Har du tänkt på att de där bussarna påminner lite om... bin?" - Helen... vem annars?



I hamnen i Kalmar satt mina kompisar och solade ;D



Thahahahhahaha.

 

Det som inköptes! Min fina klänning som ska bli till studenten och en söt t-shirt. Helens syskon, som blir fyra och fem i år, sa till mig när de såg vad jag hade köpt: Emma, du borde ha både klänningen OCH t-shirten på studenten!

Ja, det kan diskuteras. Kul helg i alla fall. Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0