Hyreskontrakt en slapp fredag!

Om 25 minuter ska jag glo på "Två ägg i högklackat", äta cream-cheese chips med ost-dip och dricka ica:s cider. Slappa fredagar är ibland så otroligt sköna. Idag fick jag hem mitt hyreskontrakt plus tusentals andra papper som man nu ska vara duktig att läsa igenom. Jag får så mycket papper nu för tiden att jag snart inte äger annat. Jag fick se på mitt kontrakt att mitt kvarter heter Havren. Haha! Seriöst, jag kommer aldrig komma ifrån att jag ursprungligen kommer från landet. Det bara är så.

Imorgon ska jag börja skriva en lista på allt som måste inhandlas, en lista som lär bli en hel bok. Jag ska även börja gå igenom mitt rum och i början av nästa vecka ska jag börja packa. Det känns konstigt. Det har ännu inte sjunkit in i mig riktigt att jag ska flytta snart. Jag har aldrig någonsin flyttat tidigare så det kommer bli en rejäl förändring. Både skrämmande och spännande, kan inte riktigt bestämma mig vad som känns mest av det dock. Men det lär kanske märkas sedan.

Jaja, resten av kvällen ska jag bara slappa, spela Zoo Tycoon (om det nu blir av hehe) och inte göra något vettigt. Det gillas starkt.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0