KALMARBOOOO!

HEEEJ PEOPLE!

Jag vet att jag uppdaterat något fruktansvärt dåligt, men nu glömmer vi det! Jag är just nu nyinflyttad i Kalmar, första natten här är avklarad och det känns fantastiskt bra! Dock lite ovant. Har inte hunnit vänja mig vid tanken att jag faktiskt bor själv nu och en och en halvtmme från familjen och släkten och vännerna. Men så är det. Jag trivs redan, min lägenheten är jättefin, dock inte så välstrukturerad än och inte fullfärdig heller, men det kommer!

Något annat som känns ovant, är efter att ha bott i skogen hela livet fram till nu att plötsligt ha GRANNAR och bilar som kör förbi oftare än tre gånger om dagen. Många känner sig ensamma när de flyttat iväg själva första gången men det gör då inte jag! Blir nästan lite rädd med tanke på vad mycket folk det finns här omkring, haha.

Igår fick jag besök av Joanna som flyttade hit för ett tag sedan, mycket trevligt! Så har alltså haft min första gäst också.

Men nu ska jag dra till bussen för att sedan möta upp Nawal, vi ska utforska lite och handla lite block och sådär. Ska bli kul!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0