Kräftskiva i helgen, yaho!

Imorgon ska jag upp vid halv sex (kill me). Anledning? Jobb på mammas arbete. Tråkigt? Något fruktansvärt, industrijobb är inte riktigt min grej, men tack och lov är det bara för en dag och pengar blir det ju. Så jag får väl stå ut, antar jag.

Vad händer mer i veckan då? Packningen lär väl ta upp 98 procent av tiden, men i helgen blir det en paus i alla fall då jag ska till Helenus! Hennes familj anordnar kräftskiva vilket lär bli mycket trevligt. Var där på deras kräftskiva förra året med och det var riktigt skoj, känns inte helt fel att få äta lite kräftor också som är något av det godaste som finns! Sedan lär jag och Helen ha ett och annat att diskutera i och med våra utbildningar till hösten. Hon ska ju också plugga i Kalmar, fast på distans, men några trippar till Kalmar lär hon ju ha då så då blir det att hälsa på mig! Hoho!

Och just nu känner jag för att vräka i mig en pizza eller något. Denna idioitska kvällshunger! Någon pizzeria i närheten finns det ju inte i skogen vad jag märkt, så det närmaste jag kan hitta är väl en macka i skafferiet. Så får det bli.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0