Tjoho

Nu är jag hemma, trött och sliten, men glad efter en rolig början på helgen! För er som råkade missa mitt senaste inlägg var jag hos Helen igår då hennes familj hade sommarfest. God matt, kubb-spelande (hahahha) och massa skratt och roliga människor. Jag trivs så bra hos dem så det är helt makalöst! Fick dessutom reda på att jag har bloggläsare där så, HEJ!

My god vilken bloggtorka jag har. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Kan bero på att jag har sjukt mycket annat i tankarna som jag egentligen skulle behöva skriva av mig om, men kan inte det här. Men så är det!

Funderar på att leta reda på någon kissekatt, har faktiskt saknat dem nu när jag varit borta så fruktansvärt (hehe) länge.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0