Upptäckter!

Puh! Vilket styr det är med att flytta! Håller på att vända ut och in på hela mitt rum och det ligger grejer över hela golvet just nu. Det är svårt att veta vad som kan tänkas behövas tags med och vad som lika gärna kan slängas in i en garderob här hemma.

Jag har under min plockning på rummet gjort lite roliga upptäcker. Jag har hittat 28.50 kronor i enkronor och 50-öringar, min skrivbok från när jag var liten och så detta roliga foto på mig. Hur gammal jag kan vara vet jag inte riktigt, men med tanke på hur jag håller den stackars katten Tiger kan min hjärna inte ha hunnit utvecklats särksilt långt ännu.



Erkänn att ramen är fruktansvärt snygg också? Haha! Denna ska lätt tags med till min lägenhet i Kalmar!

Kommentarer
Postat av: idu

hahahah bilden xD<3

2009-08-17 @ 12:39:03
URL: http://idubananknorr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0