Hälsa på!

Idag har jag haft en trevlig dag med Nawal, vi har dragit runt lite överallt och kollat in varandras lägenheter och snackat skit. Allmän slapp dag, men kul! Kom hem strax innan sju och har efter det ätit två middagar! Helt sjukt, haha. Först blev det nudlar och därefter en djupfryst paj. Gott!

Imorgon är det skola som gäller och jag börjar bli lite smått nervös. Men det ska bli kul också. Helen kommer hit på eftermiddagen sedan vilket ska bli sjukt roligt! Jag uppmanar även andra vänner att hälsa på mig. Alla som känner att de borde komma hit, KOM HIT! Jag har inte världens största place men so what, jag kastar ut er på balkongen eller in i badrummet, för där finns det plats, om ni blir för många.

Nu har jag tänkt fixa lite inför imorgon, se till att allt nödvändigt material är nerpackat och sådär. Sedan säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Vi måste ses!

lycka till i storstaden<3

2009-09-03 @ 19:25:57
URL: http://skywalkeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0