YAHO!

Jag har en egen lägenhet!

Jag har en egen lägenhet!

JAG HAR EN EGEN LÄGENHET!

Så OTROLIGT underbart! En oerhörd lättnad, kan äntligen andas ut lite. Den ligger tre kilometer från centrum, är en etta på 26 kvadratmeter, har en helt okej hyra och ska tydligen ligga i en lugn och naturskön omgivning. Så jag kommer tydligen känna mig som hemma trots att jag bor i en stad, hehe. Har även en balkong som är på... ja vad kan det vara? Tittar man på ritningen och jag förstår skalan rätt så är den på cirka 3X3 meter. Alltid trevligt. Inflyttning sker dock inte förrän första september, men då har jag i alla fall tid för att packa, vilket lär ta upp det mesta av min tid de kommande veckorna, har jag en känsla av. Håller även på att titta runt efter billigare möbler på IKEA:s hemsida och hittar faktiskt lite roliga saker. En fin, vit soffa för knappt tusen spänn är helt, helt, helt okej, till exempel!

Annars lider jag fortfarande av sjukdom, hehe. Men imorgon SKA jag till jobbet, så är det bara. Har ju faktiskt bara två arbetsdagar kvar nu. Jag får helt enkelt se till att göra mig fri från min sjukdom nu, en gång för alla!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0