Utmattad till max!

My god! Industrijobb är inte bara tråkigt, det är JOBBIGT också! Jag har ont i precis hela kroppen, framför allt i mina stackars fötter eftersom jag fått STÅ upp i princip hela dagen. Nej, jag ska se till att aldrig få fast anställning på ett sådant jobb. Jag skulle inte stå ut. Kanske blir att jobba imorgon också, min kropp protesterar men pengarna lockar ju, såklart. Får se hur det blir, om jag behövs eller ej!

Annars har jag fått det ordnat att jag kan flytta in i min lägenhet i Kalmarstaden redan nästa veckan. Det känns ypperligt bra med tanke på att inflyttningsdatumet egentligen är den första september, men det blir lite krånligt i och med att skolan börjar den 31 augusti. Så det känns skönt i alla fall och jag längtar till att få in alla saker i lägenheten och inreda och ha mig! Så himla kul det ska bli!

Nej nu ska jag fortsätta slappa. Höres senare!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: idu

lalalalaa emmu är snyggast!

2009-08-18 @ 17:56:09
URL: http://idubananknorr.blogspot.com
Postat av: jalle

såå söt o fin^^

2009-11-23 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0