Vimseby och gymnasiesaknad

Yooo!

Idag har jag varit i Vimmerby hela dagen tillsammans med Emmelie! Var ett bra tag sedan man var där nu, men med tanke på hur mycket tid man spenderat där i sitt liv så gör det ju inte så värst mycket egentligen. Det var hur som helst en mycket trevlig dag som gick väldigt fort. Träffade även på två lärare från gymnasiet och en klasskompis, vilket bidrog mycket starkt till min saknad efter gymnasiet. När vi sedan satt på bussen och den stannade vid skolans hållplats, då var det kört. Jag fick verkligen världens längta-tillbaka-sjuka som jag nästan får ont i magen av. Pratade även i telefon med Helen en liten stund då hon ringde för att hon ville att jag skulle komma till Linköping, haha. Och hon var på ett sådant där skratthumör bara hon kan vara på och som jag är så van vid att höra varje dag, ett skratthumör som smittar av sig något ohyggligt på mig och jag saknar det som in i helvete!!!!!!!!!!!! Gah.

Aja. Nu ska vi inte vara sådana, jag ska i alla fall inte ta ut det för mycket på bloggen med tanke på allt negativt ni fick utstå igår, haha. Jag har förresten klippt mig idag och såhär blev resultatet:



Jag tror jag gillar det, haha. Lite ovant bara. Dessutom plattade frisören det och jag är inte helt kompis med platt hår, så jag får se vad jag tycker och tänker om det sedan när jag tvättat det.

Nej nu ska jag hjälpa mamma med lite skit och därefter styra lite på rummet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0