Zoo Tycoon... TVÅ!

Hej hopp!

Idag jag diskat porslin så det sjunger om det! Jag tänkte dock: "jag behöver absolut inte med allt porslin jag har, det räcker med ett några hänger på". Ändå är det mer saker som jag tar med mig än de som stannar hemma. Har packat ner dem i en kartong och den är TUNG nu! Jag undrar hur pappas bil ska orka med alla mina saker. Det blir intressant.

Annars har jag spelat Zoo Tycoon TVÅ idag! Haha! Lånade det av Helen och det är grymt skoj, så nu nördar jag det, barnslig som jag som sagt är. Något annat som är underhållande är att Grey's Anatomy har satt igång igen! Repriserna, alltså, som går varje dag vid halv sex. Så nu känns det verkligen som att man börjar komma in i gamla rutiner igen, vilket är tur med tanke på att skolan snart sätter igång.

Ikväll ska jag glo på Lipstick Jungle som vanligt. Jag vet att ni antecknar, right?

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0