Bäst på Mario Kart? JAG!

Jag förklarar mig härmed som KUNG (eller ska man säga drottning?) på Mario Kart. Visste hela tiden att jag skulle vinna, och jag svek mig inte ;) Även om Linus vann sista omgången av tre så räknas inte det, jag vann ju ändå två gånger. Vi har även spelat Mario Golf, först som rivaler och sedan som ett team, askul! Trevligt med någon människa som gillar samma tv-spel som jag. Inte illa.


http://media.gamerevolution.com/images/games/gamecube/mario_kart_double_dash/mario_kart_double_dash_002.jpg


Nu är jag dock trött. Har inte tagit igen mig helt sedan igår, så bäst vore väl att gå och lägga sig. Imorgon blir det i alla fall Idol-final med Sanna och sedan får jag se om håller mig hemma eller om jag går ut en sväng. På lördag blir det Linköping och på söndag blir det förmodligen att glo på småkusinerna när de går Lucia-tåg. Fullspäckad helg, men sådant gillas! Känns dock lite konstigt att tänka att det bara är en helg kvar sedan, och därefter är det julafton. Vart tar tiden vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0