Diskriminerad

Jag blir lite irriterad. Jag sitter och letar runt efter utbildningar som jag skulle kunna tänka mig att gå. Problemet är inte att jag inte hittar någon, problemet är att jag för UNG för typ allihopa. De flesta utbildningar är folkhögskoleutbildningar eller KY-utbildningar, och ofta måste man vara 21 eller 22 år. DISKRIMINERING!

Jag funderar helt seriöst på att försöka hitta något jobb till socialpsykologikursen är slut. Då kanske jag kan jobba ett år så att jag blir tillräckligt gammal för de där himlans utbildningarna och därmed få lite arbetslivsfarenhet vilket är en bra merit till sådana utbildningar. Ja, så kanske det blir.

Men jag är ändå irriterad. Jag vill plugga nu så det är gjort. GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0