Hoho!

Hohohoho (ja, det är ju faktiskt jul snart)!

Sitter här i fåtöljen och har glott på Sex and the City-filmen som verkar gå på Canal+ varje gång jag är hemma. Men vad gör det? Den är sjukt bra, trots att jag börjar kunna den utantill nu. Har säkert sett den tio gånger snart, så de får allt ta och snabba på sig med den andra filmen nu innan jag tröttnar på denna.

Har haft gäster här i kväll, så jag sitter och äter överblivna chips. Jag gillar gäster på som lämnar chips, det är alltid fint att sitta och äta upp resterna sedan när de åkt, haha.

Visst är det kallt något så in i norden ute? Inte för att jag varit ute direkt idag, men har öppnat dörren ibland och slängt ut mat till katterna och kylan som slagit emot en då var inte den skönaste. Det lär bli en vit jul i år, annars är det riktigt knasigt. Det komiska är dock att det var så otroligt länge sedan det var snö vid jul, för det mesta har det ju inte kommit förrän i februari någon gång och sedan hållt i sig till början av vårkanten, så det är nästan så att man får mer vårkänslor än vinter-feelings nu.

Nej, så mycket mer hade jag inte att informera er om. I'm sorry, förstår hur besvikna ni måste bli!



Jag och mina kompisar!

Hohoohohoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0