Jag är ful - haha

Jag är tydligen ful. För Anna Anka anser att det inte finns några snygga brunetter. Sedan om man nu bör lyssna på henne eller inte har ett väldigt självklart svar - lyssna inte. Hamnade på hennes fira jul-program ikväll och Simon och Thomas (de där designerna på tv3) var där och skulle pynta julgranen och det var nästan pinsamt så mycket som hon ansåg var fel med deras julpynt. Och när de väl var färdiga bara fejkade hon att tycka om det, för att visa att hon har känslor eller hur hon nu uttryckte det. Gud vad snällt av henne!

Imorgon ska jag och Victor klä granen här hemma, och den som verkar vara mest intresserad av det är Rags. Så fort vi tog in granen ikväll sprang han dit och började lukta på den, sedan kröp han under den och satte sig där och glodde. Jag vet inte om det var något gift han andades in när han satt där, för jag fick nyss slänga ut honom för att han höll på att spy, stackarn. Ska snart se om han är klar och vill in igen, hehe. Förutom att Victor och jag ska klä granen ska vi även koka lite kola, så duktiga som vi är. Eller, idag ska vi faktiskt göra det. För klockan slog, såg jag nu, tolv för inte alls länge sedan. Så imorgon är det julafton, som jag längtar en massa till!

Vet ni vad? Jag funderar helt seriöst på att gå och lägga mig nu. Det är då verkligen inte ofta jag kommer i säng innan ett, i alla fall inte när man är fri dagen efter. Det är ganska så coolt. Förut satt jag och funderade på när jag sist gick och lade mig innan tio, eller ens innan klockan elva, och kom fram till att det förmodligen är minst ett halvår sedan. Ganska knasigt. Men nu kommer jag kanske i säng innan klockan ett i alla fall, jag får väl nöja mig med det.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 00:50:04
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0