JULKORT!

Jag kollade posten lite extra sent idag, nämligen alldeles nyss och gjorde en underbar upptäckt! Årets första julkort har anlänt, men det är inte det viktigaste!

DET ÄR DEM FÖRSTA JULKORTEN TILL MIG SEDAN JAG FLYTTADE TILL KALMAR!

Åh, tänk att folk faktiskt tänker på lilla mig, haha!

Det ena kortet var från min kusin Emmelie, och det andra från hennne plus familjen! Jag blev så sjukt glad så nu kommer jag le hela kvällen. Ja, jag vet, jag är fånig! Men jag har verkligen sett fram emot att skicka och få julkort lite extra i år!





Jag hängde upp dem på gardinstången, fint som bara den! Snart anländer Linus hit för övrigt och jag ska ge honom stryk i Mario Kart. Håll tummarna, people (inte för att det behövs, men ändå ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0