Korthårig!!!!

Idag var jag hos frisören. Håret blev jättefint, men ALLDELES för kort.

Jag sörjer lite. Trots att det är fint kommer jag inte kunna acceptera det förrän om ett tag.

TITTA SJÄLVA! Det är kort, kort kort.



Jag sa till min frisör att jag ville spara så mycket som möjligt på längden men få bort det slitna. Och eftersom det var en del slitet tyckte frisören att det inte var något att spara på, och innerst inne visste jag att jag höll med, så jag lät henne köra på. Så egentligen var det rätt gjort, nu är det fint och kan förmodligen växa till sig. Ska färga det senare ikväll, lär bli spännande det också.

Nu skall jag äta mat.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ÅH vad fin du blev! Det blev verkligen jättesnyggt!!!

2009-12-16 @ 21:03:37
URL: http://varldenruntsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0