Lite tjat

Tjoj!

Har mellanlandat i skogen för ett litet tag. Kom hem från Linköping idag, direkt var det att dra till småkusinernas Lucia-tåg som var underbart att se. Det är så fint och spännande när småbarn går luciatåg, allt möjligt kan verkligen hända! Hur som helst, imorgon drar jag tillbaka till Kalmarstaden igen men återkommer redan hit på fredag då jag stannar hela året ut. Ska bli rätt skönt, trots att det kommer kännas lite vemodigt att lämna vännerna i Kalmar. Men det är sådant man får ta, och helt enkelt se fram emot till nästa år, då man ses igen.

Helt knasigt att det är jul snart. Känns som det var det nyss. Tiden går snabbare än jag vet inte vad. Jag ser fram emot julen. Julfika hos farmor och farfar med kusinerna, alla är samlade och allt mys som bara finns runt omkring hela den dagen är underbart. Det är så skönt att bara slappna av och glömma allt jobbigt och bara ha det bra med människor man tycker så mycket om. Jag älskar julen!

För övrigt, på tal om absolut ingenting, har jag äntligen börjat acceptera att Darin ska medverka i melodifestivalen i februari. Jag är inte helt för det, men det känns okej. En sak som är säker är att jag kommer vara äckligt nervös den kvällen. Jag har till och med bjudit hem Helen till mig som personligt stöd. Haha. Låter sjukt illa, men det vore fan hemskt om det inte gick bra för honom, med tanke på hur mycket dålig (enligt mig) musik som är med där. Jag vet att han kommer vara suverän som alltid, men det betyder ju inte att resten av Sverige tycker det. Egentligen spelar det väl ingen roll, men ni förstår kanske mitt resonemang? Jag tänker hur som helst rösta järnet, som det trogna fan jag är. Jag hoppas det går ypperligt för honom! And people, det är den 20 februari han medverkar i melodifestivalen, vilket innebär att jag är sjukt upptagen då. OCH, har ni någon gång funderat på att ni skulle vilja säga att ni tycker om mig, så kan ni istället visa det genom att ge Darin en röst eller två den kvällen, okej? Om inte för hans skull, så för min. Ni får en kram då!

Nog tjat från mig. Tjoj då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0